قیمت جلد عابربانک دکمه دار تبلیغاتی

قیمت جلد عابربانک دکمه دار تبلیغاتی، عمده هم در ماههای گذشته با افزایش مواجه شده است. جلد عابربانک دکمه دار گزینه مناسبی برای تبلیغات و هدیه تبلیغاتی میباشد؟

قیمت جلد عابربانک دکمه دار تبلیغاتی و خودکار کیان عمده، هم مثل سایر محصولات حوزه جلد و تبلیغات و تحریر، با افزایش غیرقابل پیش بینی مواجه شد. نوسان قیمت مواد اولیه تولید و بی ثبات بودن این مسئله ضربه کاری و عمیقی به تولید وارد کرده است.

قیمت جلد عابربانک دکمه دار تبلیغاتی

پیشنهاد های تازه!

مجموعه تولیدی و تبلیغاتی زینو و خودکار کیان قرمز هم مانند سایر مجموعه های معتبر و باسابقه، با تکیه بر توانمندی های پرسنل خود توانسته با ارائه طرح های جدید و با کیفیت نیاز بازار را به تناسب سلیقه و توان مالی مرتفع گرداند.انواع جلد عابر با متریال با کیفیت و دوخت صد در صد عالی، قیمت مناسبی را برای انتخاب یک محصول تبلیغاتی، پیش روی شما مخاطبان محترم قرار می دهد.

جلد عابربانک تک کارتی!

جلد های عابر تک کارتی توانسته اند استقبال بسیار خوبی را به همراه داشته باشند؛ قابلیت انواع چاپ اعم از طلاکوب، داغی، طلاتوگود و … جذابیت بالایی به این محصول ارزان و با کیفیت، اضافه میکند.

قیمت جلد عابربانک دکمه دار تبلیغاتی

جلد عابربانک دکمه دار!

جلد عابربانک دکمه دار، با دو نوع چرم مصنوعی با کیفیت اعلاء تولید میشود؛ چرم آهویی که قیمت مناسب تری دارد و چرم یونیک که به دلیل کیفیت اعلاءتر قیمت بالاتری دارد. این محصول به صورت دوختی تولید میشود و جذابیت و دوام بالایی را دارد. طراحی جلد عابربانک دکمه دار به صورت سه لتی و دکمه بر روی در میباشد؛ علاوه بر جای مناسب برای نگهداری مدارک و حتی بیمه نامه، قابلیت حمل و نگهداری اسکناس و پول نقد را هم دارد. به عنوان جلد عابربانک با وجود 12 جای کارت عابر، کاملترین پکیج و کاربردی ترین محصول این حوزه میباشد.

استقبال بالا!

با وجود قیمت بالاتر این محصول نسبت به سایر نمونه های جلد عابر در رده و سطح معمولی، استقبال بالا و سفارش مخاطبان محترم از جلد عابربانک دکمه دار، بسیار قابل توجه میباشد و به جهت دوختی بودن کیفیت و دوام بهتری دارد. علاوه بر آن قابلیت چاپ بالا و با دوام، مزیت آن را دو چندان نموده است.

قیمت جلد عابربانک دکمه دار تبلیغاتی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید