خرید پاکت و پوشه کاغذی عمده

قیمت پاکت نامه تبلیغاتی عمده ، با توجه به چاپ مناسب، نظر مخاطبان از هر سلیقه و صنفی را جلب کرده است. آیا استفاده از پاکت های کرافت برای مراکز خدماتی خودرویی، خدماتی پزشکی، خدماتی آزمایشگاهی و… به صرفه تر و به روزتر نمی باشد؟

قیمت پاکت نامه تبلیغاتی عمده و دفتر سیمی 60 برگ، با هزینه چاپ متعارف، در بازار بزرگ تهران، برای تمام شهرها، ثابت میباشد. بسیاری از هزینه های جانبی و تبلیغاتی مراکز، با توجه به وجود واسطه ها و دلالان، بالاتر از حد توان و تصور بازار فروش انواع خدمات تبلیغاتی شده است. شناخت بهترین ها برای تولید و عرضه خدمات چاپ، کمک شایانی به یک خرید مطمئن و با آرامش خواهدداشت.

 

انواع پاکت های خدماتی تبلیغاتی

امروزه با توجه به رشد خدمات مراکز و ارائه بهتر خدمات، استفاده از انواع پاکت های پلاستیکی دکمه دار و پاکت های کاغذی و پارچه ای و دفترچه خاطرات مرینت در سایز های مختلف، عرضه و ارائه ایمن و مناسبی را پیش رو قرار داده است. در این بین استفاده سایز a4 بیشترین مخاطبان را داشته است؛ از همه انواع پلاستیکی و کاغذی و پارچه ای سفارشات با تیراژ بالا انجام می پذیرد. اما نوع ملخی و یا پاکت نامه ای در مصارف بسیار حساس تر و خدمات با حساسیت بالای ایمنی بیشتر، استفاده میشود. از جمله این خدمات؛ ارائه و نگهداری اسناد، ارائه و نگهداری چک، ارائه و نگهداری مدارک خودرو، مصارف خدماتی پزشکی مثل رایولوژی، آزمایشگاهی و… از این رو چاپ تبلیغاتی و استفاده از نوع پاکت ها در ارائه این خدمات تاثیر به سزایی خواهد داشت.

قیمت پاکت نامه تبلیغاتی عمده

پاکت کاغذی ملخی متداول

پاکت های ملخی کاغذی با تفاوت رنگ و ضخامت و کیفیت کاغذ قیمت گذاری میشوند. با توجه به نوع خدمات و حتی نوع و رنگ چاپ انتخاب پاکت ها انجام می پذیرد. پاکت هایی با جنس مرغوب و ضخامت بالا، و پاکت هایی با ضخامت متداول.

پاکت های کرافت و تحول فرم و ارائه خدمات!

با ورود پاکت های کرافت در همه انواع و سایز های مختلف به بازار تولید و چاپ، تاثیر بالای تبلیغات، و ارائه خدمات، رنگ و بوی دیگری پیدا کرد. بسیاری از مخاطبان پاکت های ترکیبی طلقی-کاغذی کرافت را به پاکت های پلاستیکی ترجیح دادند!

قیمت مناسب و حس خوب نوستالژی رنگ پاکت های کرافت در همه انواع و سایز های موجود در بازار، باعث شده درصد عمده ای از سفارشات پاکت های کاغذی در همه سایز ها، به پاکت کرافت تعلق یابد.

سایز ملخی یا پاکت نامه ای، که به سایز چک هم معروف است بیشترین سفارشات را دارد. ارائه خدمات پزشکی، آزمایشگاهی، خدمات مشاورین املاک، خدمات متخصصین اسناد و مدارک خودرو و… توانسته اند تفاوت شیرینی را برای ارائه و تبلیغات خدمات، برای مخاطبان خود ایجاد نمایند.

قیمت پاکت نامه تبلیغاتی عمده

جذابیت انواع چاپ در پاکت های کرافت!

علاوه بر قیمت ارزانتر و جذابیت ظاهری، جذابیت انواع چاپ را به پاکت های کرافت اضافه نمایید.  چاپ طلاکوب با تنوع رنگی سبز، قرمز، طلایی و … تحولی در چاپ پاکت های کرافت به وجود آورده است.

قیمت پاکت نامه تبلیغاتی عمده

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید