فروش کیف مدارک دکمه داربصورت ویژه

قیمت کیف عابربانک و دفتر سیمی 60 برگ، به متغیرهای زیادی بستگی دارد؛ که هر کدام در پروسه تولید کیفیت متفاوتی را ارائه میدهند؛ قیمت تمام شده و به صرفه از تولید به مصرف، رضایت کیفی مخاطبان محترم را نیز به همراه دارد؟

کیف عابربانک یا کیف همه کاره!

کیف عابربانک، یکی از محصولات تبلیغاتی که به صورت عمده خریداری میشود و همراه با چاپ به عنوان هدیه تبلیغاتی در موسسات و مراکز بیمه و بانک و کمپانی های مطرح ارائه میگردد.

کیف عابربانک، با متریال متنوعی در بازار ایران تولید و عرضه میشود؛ انواع چرمی، چرم مصنوعی، طلقی و پلاستیکی؛ که تنوع طرح و رنگ بسیاری در هر کدام از متریال های تولید مشاهده میکنیم.

قابلیت هر کدام از انواع کیف عابربانک تولیدی در مجموعه زینو، به عنوان یک کیف همه کاره و بادوام، تیراژ این محصول تبلیغاتی را در صدر درخواست مخاطبان محترم اعم از بانکها و موسسات مالی، کمپانیهای مطرح در زمینه های کاری مختلف، قرار داده است.

قیمت کیف عابربانک از تولید به مصرف

انواع کیف عابربانک را بهتر بشناسیم!

کیف عابربانک درمدل چرمی با قیمت بالاتری در بازار تولید و عرضه میشود، و قطعا تولید دوختی و با کیفیت بسیار عالی ارئه میگردد.

همچنین استفاده از کیف عابربانک تمام چرم به عنوان هدیه تبلیغاتی و چاپ بروی آن، با تیراژ بالا، تنها در بعضی از مراکز و ادارات و سازمانها انجام میشود، و قطعا این موضوع به دلیل قیمت تمام شده چرم طبیعی، میباشد.

کیف عابربانک با انواع چرم مصنوعی که بسیار رایج و قابل دسترس تر و ارزانتر است، و در دو مدل دوختی و پرسی تولید میگردد و قابلیت انواع چاپ را دارا میباشد، تنوع رنگبندی و طرح بسیار بالا و در مدلهای چسبی، دکمه دار، دو لتی و سه لتی در بازار شناخته شده است.

چرم مصنوعی یونیک و آهویی و شرانک معمولا کیفیت بالاتری را نسبت به ماموت و کویری دارند.

در کیف عابربانک طلقی و پلاستیکی و دفترچه خاطرات مرینت با کیفیت پایینتری مواجه هستیم، هر چند که به هیچ عنوان کیفیت یکبار مصرف نخواهند داشت؛ و دوام و کارایی یک هدیه تبلیغاتی را با آن تجربه نموده ایم.

قیمت کیف عابربانک از تولید به مصرف

آیا قیمت از تولید به مصرف با کیفیت بالا را تجربه نموده اید؟

معمولا بسیاری از مراکز بزرگ و معتبر برای خرید بهترین و با کیفیت ترین هدایای تبلیغاتی خود، به صرفه ترین را انتخاب میکنند و با خرید مطمئن از مجموعه های تولیدی و تبلیغاتی مطرح، و حذف واسطه ها، کیفیت بالا را به صرفه خرید میکنند.

با هوشیاری قیمت واقعی محصولات تبلیغاتی را مورد رصد قرار میدهند نه قیمت های کاذب بازار را! و در این صورت تیراژ بالا و کیفیت بالا را  با قیمت مناسب از آن خود مینمایند.

قیمت کیف عابربانک از تولید به مصرف

یک پیشنهاد ویژه برای خرید انواع کیف عابربانک!

در تولید انواع کیف عابربانک از برگ های وسط جهت نگهداری کارتهای اعتباری استفاده میشود، معمولا کیف های عابربانک با قیمت کمتر و خارج از عرف بازار با استفاده از برگ های ضعیف و بسیار نازک، عملا تبدیل به یک محصول یکبار مصرف میشوند.

و این به دلیل کیفیت بسیار پایین متریال مورد استفاده  میباشد، تولیدی های معتبر با استفاده از برگ وسط کامپیوتری ضخیم دوام و کیفیت بالایی را ارائه میدهند.

و قطعا خریدی به صرفه و مورد اطمینان را برایتان به ارمغان می آورند.

 

 

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید