قیمت کیف مدارک و پول چسبی 98

قیمت کیف مدارک چسبی و دفتر سیمی 60 برگ با قابلیت نگهداری پول و مدارک بیمه نامه و شخصی با تفاوت قیمت در سال 99، عرضه خواهد شد. سعی تمام متخصصان تولید در این بوده تا کمترین فشار مالی متوجه مخاطبان این حوزه قرار گیرد.
کیف مدارک و پول با توجه به نوع طراحی و ساخت آن به دو صورت چسبی یا دکمه دار تولید میشود که البته نوع چسبی آن متداولتر میباشد. با توجه به کاربرد بالای این محصول در امور روزمره افراد جامعه، بسیاری از صاحبان مشاغل از آن به عنوان کالایی تبلیغاتی نهایت استفاده را برده و خود را بطور دائم در معرض دید مخاطبان و جامعه هدف شغلی خود قرار داده اند. به همین جهت محصولات تولیدی در این حوزه با تنوع بالا و کیفیتهای مختلف طراحی و به بازار عرضه شده و توانسته است تا بسیاری از سطح بودجه ای افراد مختلف را برای خرید این محصول پوشش دهد.
با توجه به افزایش قیمت مداوم مواد اولیه در سال نود و هفت، شاهد رشد قیمت در این محصول نیز بودیم و به همین جهت گروه تبلیغاتی زینو برای افزایش قدرت خرید مشتریان خود اقدام به ثابت نگه داشتن قیمت در سال نود و هشت نموده است و در چند کیفیت و قیمت کیفهای مدارک خود را عرضه خواهد نمود.
به عنوان مثال کیف مدارک چسبدار سه لتی با جنس معمولی با قیمت 4500 تومان و نیز کیف مدارک چسبی با جنس درجه یک 5000 تومان به فروش میرسد.

قیمت کیف مدارک و پول چسبی 98

همچنین کیف مدارک پالتویی پرسی با 4 برگ وسط اعلا با متریال درجه یک با قیمت 6800 تومان و نیز کیف مدارک پالتویی دوختی با تعداد جای کارت عابر بالا با قیمت 6500 تومان به فروش میرسد.

قیمت کیف مدارک و پول چسبی 98
البته در نوع کیف مدارک پالتویی پرسی و دفترچه خاطرات مرینت در صورت حذف برگهای وسط جلد، مبلغ 6000 تومان از قیمت کیف کسر خواهد شد.
همچنین عرضه محصولات دوختی و پرسی با قیمتهای پایین تر و در طرحهای مختلف، قدرت انتخاب خریداران محترم را تا حد زیادی بالا برده و میتواند نیاز آنها را به بهترین شکل مرتفع نماید.

قیمت کیف مدارک و پول چسبی 98

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید