جلد شناسنامه چرمی تبلیغاتی جدید

جلد شناسنامه و پاسپورت چرمی با طرح جدید و همراه با جای کارت عابر بانک و طراحی زیبا و مناسب برای امور تبلیغاتی تولید و عرضه میشود.

کارتریج پلی فسفات کارینو بطور کلی و به مرور زمان و متناسب با تغییرات ایجاد شده در قالب، سایز و شکل شناسنامه، بروز رسانی و تولید شده است. جلدهای شناسنامه جدید با توجه به تغییراتی که در ابعاد و اندازه های آن ایجاد شده است، تا حدود زیادی با جلد پاسپورت و گذرنامه مطابقت پیدا نموده است و به همین جهت جلدهای شناسنامه تولید شده میتوانند همزمان به عنوان جلد پاسپورت نیز مورد استفاده قرار بگیرند.

با توجه به طراحی های صورت گرفته روی تولید این محصول، کاربردهای خوبی به آن اضافه شده است که از آنجمله میتوان به جای کارت عابر بانک، کارت شناسایی و نیز فضای زیاد داخل جلد اشاره نمود که میتوان از آن برای جای پول و یا قرار دادن همزمان شناسنامه و پاسپورت داخل جلد استفاده نمود.

به همین جهت و با توجه به کاربردهای زیاد و طراحی زیبا کارتریج تاریخ زن که روی جلدهای شناسنامه جدید صورت گرفته است، بسیاری از فعالان در حوزه های مختلف شغلی نگاه ویژه ای به این محصول برای استفاده های تبلیغاتی داشته اند و از آن به عنوان محصولی کامل و در عین حال با قیمت مناسب و کاربردی که میتواند بازده خوبی در تبلیغات به همراه داشته باشد یاد میشود.

جلد شناسنامه

جلد شناسنامه چرمی تبلیغاتی جدید
Administrator 17 آوریل 2024
برچسب‌ها
بایگانی
ورود to leave a comment
خرید اینترنتی جلد مدارک چرم ماموت