قیمت جلد شناسنامه پاسپورتی فانتزی تبلیغاتی

قیمت جلد شناسنامه بسته به نوع آن تفاوت دارد. فروش جلد شناسنامه در انواع پاسپورتی و فانتزی که برای مصارف تبلیغاتی نیز مورد استفاده قرار میگیرد، در مدلهای مختلف و با تنوع قیمت تولید و عرضه میشود.

یکی از محصولات تبلیغاتی مهم و کاربردی که میتوان از آن برای معرفی هرچه بهتر و گسترده تر کالاها و خدمات استفاده نمود، جلد شناسنامه و پاسپورت و دفترچه یادداشت سیمی میباشد که با توجه به تنوع قیمت و انواع مختلف آن، گزینه های بیشتری برای انتخاب در اختیار تبلیغ کنندگان در اختیار آنها می گذارد.

جلد شناسنامه و پاسپورت در انواع چرم پرسی، چرم دوختی، چرمی با جای کارت اعتباری و پلاستیکی دکمه دار تولید و عرضه میشود و هر کدام از آنها قیمت متفاوت و مشخصی با توجه به کیفیت و نوع آن دارا میباشد. شاید بتوان گفت یکی از ویژگیهای مهم جلد شناسنامه و پاسپورت و دفترچه یادداشت سیمی کوچک برای تبلیغات این باشد که قابلیت معرفی به عنوان کالایی تخصصی در بعضی حوزه های شغلی مانند آژانسهای مسافرتی و هواپیمایی و کاروانهای زیارتی و موارد مشابه را داشته و با توجه با ارتباط مستقیم نوع کالای تبلیغاتی با نوع فعالیت تبلیغ کنندگان، میتواند بازدهی بالایی در تبلیغات ایجاد نماید.

قیمت جلد شناسنامه

قیمت جلد شناسنامه پاسپورتی فانتزی تبلیغاتی
Administrator 17 آوریل 2024
برچسب‌ها
بایگانی
ورود to leave a comment
خرید جلد مدارک بیمه نامه شخص ثالث