آشنایی با جلد بیمه نامه عمر و فروش ویژه آخر سال

آشنایی با جلد بیمه نامه عمر و فروش ویژه آخر سال را  بصورت رایگان و آنلاین از مشاوران گروه تولیدی و تبلیغاتی زینو بخواهید! از کیفیت و قیمت به صرفه در تیراژ بالای جلد بیمه نامه عمر و انواع محصولات تبلیغاتی چگونه برخوردار شویم؟

آشنایی با جلد بیمه نامه عمر و خریدی به صرفه در جشنواره فروش پایان سال، مهم و حائز اهمیت میباشد؛ و این مهم به دلیل قیمت بالای تمام شده این محصول تبلیغاتی است. مسلما تیراژ بالا در سفارش یک محصول خدماتی و کاربردی که جنبه تبلیغاتی حائز اهمیتی دارد؛ دقت و حساسیت در کیفیت و قیمت را بالا خواهد برد.

آشنایی با جلد بیمه نامه عمر و فروش ویژه آخر سال

بنابراین؛ شناخت بهترینها و با کیفیت ترینها میتواند ما را در خریدی لذت بخش یاری کند.

جلد بیمه نامه عمر با کیفیت

همانطور که مستحضر هستید؛ انواع جلد بیمه نامه عمر بصورت دوختی و پرسی در بازار ارائه میشود و در گروه چرم های مصنوعی در متریالهای گسترده ای که مورد سلیقه مخاطبان محترم است تولید و چاپ تبلیغاتی آن انجام میشود.

انواع جلد بیمه نامه های عمر به دلیل طرح آلبوم بودن و سایز بزرگ به صورت دو لتی و سه لتی تولید میشود؛ نوع دکمه دار و نوع چسبی آن هم در بازار عرضه میشود؛ جنس برگ های وسط از نوع کامپیوتری ضخیم است و باید با جوش پلاستیک قوی اتصال داده شود؛ در غیر این صورت با چند بار استفاده اتصال کاملا باز شده و عملا بلااستفاده خواهد شد.

آشنایی با جلد بیمه نامه عمر و فروش ویژه آخر سال

 

بهترین چاپ بیمه نامه عمر کدام است؟

چاپ سیلک و انواع چاپ طلاکوب و داغکوب و طلاتوگود، برای متریالهای مختلفی که در بازار تولید میشود؛ مورد استفاده قرار میگیرد.

قطعا برای انواع طلاکوب و طلاتوگود و داغکوب احتیاج به طراحی و ساخت کلیشه خواهد بود؛ و کیفیت و زیبایی هر کدام از چاپها به نوع طراحی و کیفیت ساخت کلیشه مرتبط میباشد.

آشنایی با جلد بیمه نامه عمر و فروش ویژه آخر سال

جلد بیمه نامه عمر و قیمت کاذب بازار!

در انواع دوختی جلد بیمه نامه عمر، هم برگ وسط کامپیوتری با جوش پلاستیک قوی متصل میشود و اگر کیفیت برگ وسط متناسب نباشد نمیتوان از جوش قوی استفاده کرد؛ و این موضوع یکی از عوامل (تغییر قیمت) در قیمت تمام شده میباشد که معمولا مد نظر مخاطبان محترم نیست و با قیمت کمتر، متاسفانه کیفیت پایین و یکبار مصرف بودن جلد بیمه نامه را ترجیح میدهند، بدون آن که بدانند!

در رابطه با نوع دوخت انواع جلد های دوختی هم تولیدی های غیر مسئول و بی کیفیت به همین شکل، قیمت تمام شده را پایین می آورند و مخاطب را به خریدی بی کیفیت سوق می دهند؛ علاوه بر قیمت های پایین کاذب برای انواع جلد بیمه نامه عمر، قیمت های بالاتر از عرف بازار هم نوعی بی اعتمادی را در بین مخاطبان عزیز به همراه خواهد داشت.

شناخت مجموعه ای با سایقه و مورد اطمینان میتواند پایانی برای این دغدغه ها و اعتماد کامل در خریدی پر سود و با قیمت واقعی باشد.

آشنایی با جلد بیمه نامه عمر و فروش ویژه آخر سال

فروش ویژه جلد بیمه نامه عمر در پایان سال!

گروه تولیدی و تبلیغاتی زینو، در جشنواره فروش ویژه پایان سال، برای انواع جلد بیمه نامه و کیف مدارک و انواع پوشه و پاکت دکمه دار، تخفیف ویژه برای تیراژ بالای سفارشات در نظر دارد.

با توجه به استقبال مخاطبان محترم و حجم بالای سفارشات در پایان سال، انواع تقویم و سررسید و انواع هدایای تبلیغاتی و جلد بیمه نامه تا هفته آخر اسفند ماه ثبت سفارش خواهد شد.

آشنایی با جلد بیمه نامه عمر و فروش ویژه آخر سال

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید