قیمت جلد بیمه نامه عمر چرمی و دفترچه یادداشت سیمی در انواع مختلف آلبومی و سه لتی با کیفیت اعلا و امکان چاپ طلاکوب یا داغی بصورت مستقیم و تعداد پایین موجب بوجود آمدن امکان خرید بیشتر و بهتر توسط مصرف کنندگان شده است.

  • عوامل موثر در تعیین قیمت جلد بیمه نامه عمر
    از آنجا که جلد بیمه نامه عمر میبایست استایل و مشخصات ظاهری مرغوب تری نسبت به سایر جلد های موجود در بازار داشته باشد، لذا در انتخاب متریال و نحوه تولید و حتی جزئیات ظاهری آن دقت و تمرکز ویژه ای به کار رفته است.
    عوامل موثر در تغییر قیمت این محصول عبارتند از:
  •  نوع طراحی و زیبایی بصری محصول
    زیبایی بصری و طراحی خارجی و داخلی انواع جلد ها تاثیر بسیار زیادی در قیمت گذاری آنها دارند بطور مثال طراحی خارجی جلد آلبومی بیمه عمر میتواند بدون طرح داغی و مقوای زیرین ضخیم باشد و بدون اینکه ابر در لایه زیرین آن به کار رفته باشد، تولید گردد.
  •  متریال به کار رفته در تولید
    هر جنس و متریالی که در کار تولید جلد مدارک و انواع مختلف آن استفاده میشود باید قابلیت های خاصی را داشته باشد بطور مثال قابلیت پذیرش جوش پلاستیک و داغی که اولین ملاک انتخاب متریال در این حوزه میباشد.
    بطور کلی معمولا از چرم کویری و یا چرم ماموت برای تولید این محصول استفاده میشود. همچنین طلق داخل جلد میتواند از نوع مات یا شفاف باشد که نوع مات مرغوبیت بیشتری داشته و با توجه به چسبندگی طلقهای شفاف، استفاده از طلقهای نوع مات میتواند سبب رفع این مشکل گردد. البته استفاده از طلق مات افزایش قیمت جزیی در محصول به همراه خواهد داشت ولی از طرف دیگر کارایی بسیار بهتری به محصول نهایی داده خواهد شد.

در نهایت با توجه به توضیحات داده شده میتوان قیمت جلد بیمه عمر و دفترچه یادداشت سیمی کوچک را بصورت زیر طبقه بندی نمود :

قیمت جلد بیمه نامه عمر سه لتی چرم ماموت با طلق شفاف و بدون احتساب هزینه چاپ : 3500 تومان

قیمت جلد بیمه نامه عمر سه لتی چرم ماموت با طلق مات و بدون احتساب هزینه چاپ : 3600 تومان

قیمت جلد بیمه نامه عمر سه لتی چرم کویری با طلق شفاف و بدون احتساب هزینه چاپ : 3700 تومان

قیمت جلد بیمه نامه عمر سه لتی چرم کویری با طلق مات و بدون احتساب هزینه چاپ : 3800 تومان

قیمت جلد بیمه نامه عمر چرمی

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید