تولید جلد مدارک تبلیغاتی چرم

تولید جلد مدارک تبلیغاتی چرم ماموت یکی از انواع چرم های مصنوعی در بازار است که همان طور که قبل تر به استحضار مخاطبان عزیز رساندیم شاخصه های بسیار زیادی برای تعیین قیمت آن وجود دارد.

متریال های فوم که در بازار موجود میباشد به ماموت شهرت دارد و به دلیل نوع جنس و بالا بردن استحکام آن، همانطور که که قبلا به آن اشاره نمودیم باید از لایه زیرین و مقوا در آن استفاده شود که نوع مقوا و ضخامت آن در قیمت گذاری جلد موثر بوده و بعضا مورد سوء استفاده فروشندگان این محصول قرار میگیرد. تعداد برگ های وسط و نوع جنس آن نیز از دیگر شاخصه های کیفیت و قیمت این نوع جلد پر مصرف میباشد. بنا به سلیقه مخاطبان تعداد برگ های وسط متغیر و به دلخواه مخاطب و مشتری میباشد ولی جنس ساده و شفاف آن از قیمت پایین تری برخوردار میباشد و البته ضعفهایی نیز خواهد داشت که از آنجمله میتوان به چسبیدن مدارک به طلق های شفاف اشاره کرد تا آنجا که ممکن است حتی موجب خرابی و خسارت به مدارک و بیمه نامه ها گردد ولی به هر حال صرفه جویی در هزینه های تبلیغاتی امری است که شاید چشم پوشی از آن در بعضی موارد برای خریداران از اولویت بالاتری برخوردار میباشد.
به هر حال نوع و کیفیت و قیمت محصول تبلیغاتی شما عزیزان کاملا شخصی و به سلیقه و بودجه در نظر گرفته شده بستگی دارد ولی با اندکی تامل متوجه خواهید شد که کیفیت پایین محصول تبلیغاتی، در جذب مخاطبان شما تاثیر بسزایی خواهد داشت و ضروری است تا قبل از اقدام به سفارش، از طریق ارتباط با مراکز معتبر و تولیدی، از مشاوره های حرفه ای و موثر در این زمینه استفاده نمایید.

تولید جلد مدارک تبلیغاتی چرم

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید