سفارش عمده جلد مدارک تبلیغاتی

فروش جلد بیمه نامه ثالث عمده ارزان، با طرح جدید و کیفیت بالاتر، تولید، و به صورت گسترده در حال توزیع به همه نقاط کشور میباشد. با ارائه طرح های نو و مقرون به صرفه، در حوزه تولید جلد مدارک و کاغذ تحریر، مجموعه زینو همیشه پیشرو و خلاق می باشد! چگونه میتوانیم با کیفیت بالا، یک جلد زیبا با طرح نو و خلاقانه و ارزان را سفارش دهیم؟

فروش جلد بیمه نامه ثالث عمده ارزان و کاغذ تهران، با طراحی نو و قیمت به صرفه، توانسته قسمت عمده بازار فروش را به خود اختصاص دهد. در بسیاری از موارد با توافق و نظر مخاطبان و سفارش موسسه ها، تلفیق طرح های تازه و اختصاصی، به صرفه تر و جذاب تر هم خواهد بود.

فروش جلد بیمه نامه ثالث عمده ارزان

جلد مدارک بیمه نامه ثالث دکمه دار، با جنس متریال جدید و نوع نخ دوخت، توانسته درصد بالایی از سلیقه ها را تامین نماید. رنگبندی و کیفیت برگ های وسط کار شده، تاثیر بسیاری در دوام و زیبایی طرح داشته است.

جنس متریال یونیک

در طرح جدید جلد مدارک بیمه ثالث دکمه دار، به جای جنس چرم مصنوعی آهویی که سالهاست مورد استفاده تولیدات جلد مدارک واقع شده است؛ از چرم مصنوعی بسیار با دوام دیگری به نام یونیک استفاده کردیم. دوام و زیبایی جنس یونیک توانسته رضایتمندی طیف بالایی از مخاطبان عزیز را به همراه داشته باشد.

رنگبندی چرم و نخ دوخت!

در واقع با بسیاری از تولیدات جلد مدارک نمیتوان نوع دوخت و رنگ دوخت و حتی رنگبندی متنوعی را طلب کرد. در اکثر اوقات طرح ها با رنگبندی محدود و با یک نوع رنگ نخ دوخته میشوند. اما تمام توان خود را در مجموعه تولیدی و تبلیغاتی زینو بکار بسته ایم تا بتوانیم بسیاری از محدودیت های تولید و فروش جلد مدارک بیمه نامه را برای مخاطبان عزیز برطرف نماییم.

کیفیت دوخت چرم و جوش پلاستیک برگ وسط!

در طرح جدیدی که، مجموعه زینو برای رضایتمندی و صرفه بودن خرید مخاطبان خود ارائه کرده است؛ کیفیت اعلاء دوخت برای جلد مدارک دوختی دکمه دار، میباشد. ممکن است خیلی از انواع جلد های دوختی در بازار را دیده باشید و از نوع دوخت و جنس نخ بسیار بسیار ناراضی بوده و کیفیت پایین کار تاثیر نامطلوبی در ارائه خدمات شما داشته است؛ اما قیمت بسیار پایین و غیر عرف شما را مجاب به خرید این محصول بی کیفیت نموده است!

در واقع، اعتماد به یک مجموعه معتبر خرید به صرفه ای را برای شما به ارمغان می آورد. کیفیت بسیار بالای نخ سراجی و دوخت منظم و با کیفیت محصولات زینو، توانسته رضایتمندی بسیاری از موسسه ها و شرکت های بزرگ این حوزه را جلب نماید.

برگ وسط کار شده در جلد مدارک دکمه دار جدید، بهترین و بادوامترین طرح و جنس موجود در بازار میباشد؛ که با توجه به ظرفیت و کیفیت بالا، جوش پلاستیک اعلاء برای آن کار شده است.

فروش جلد بیمه نامه ثالث عمده ارزان

قیمت تمام شده بسیار مناسب، برای بهترین متریال و کیفیت جلد مدارک بیمه نامه دکمه دار دوختی، در طرح جدید، رضایتمندی همگان را به همراه داشته است.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید