خرید کیف جلد کارت عابر بانک

قیمت جلد مدارک بیمه نامه ثالث و خودکار کیان عمده، در شرایط کنونی اقتصادی، بسیار غیر قابل انتظار و برنامه ریزی میباشد. واضح است انتخاب یک محصول با کیفیت و با قیمت مناسب، بسیار سخت شده است. آیا تاکنون راه حل مناسبی برای خرید و تهیه جلد بیمه نامه ثالث، با شرایط خود پیدا کرده اید؟

قیمت جلد مدارک بیمه نامه ثالث

قیمت جلد بیمه نامه ثالث و خودکار کیان قرمز، در طرح ها و مدل های مختلفی که در بازار موجود میباشد؛ با افزایش زیادی نسبت به شش ماه گذشته مواجه شده است. بسیاری از مخاطبان عزیز، نتوانستند آنچه درباره انواع جلد بیمه نامه ثالث، مد نظرشان بوده است را تهیه و به عنوان هدایای تبلیغاتی، خریداری نمایند.

خرید جلد بیمه نامه ثالث متناسب با شرایط مالی شما مخاطب عزیز!

قیمت جلد مدارک بیمه نامه ثالث

خرید عمده جلد بیمه نامه ثالث، با بالا رفتن بی حد متریال و مواد اولیه، نه تنها مخاطبان را با شرایط سخت روبه رو کرده است؛ بلکه تولید کنندگان را هم با سر در گمی و تعطیلی مواجه کرده است!

در این میان برخی از تولید کنندگان و طراحان،با طرح های سبک و ارزانتر، با حفظ کیفیت عالی، اقدام به ارائه طرح های جدیدی از جلد مدارک بیمه نامه ثالث نموده اند.

جلد بیمه نامه ثالث و چاپ ارزان!!!

قیمت جلد مدارک بیمه نامه ثالث

با این شرایط و قیمت های افسارگسیخته، طرح و جانمایی به صرفه از تبلیغات شما در تعیین قیمت و کیفیت چاپ تاثیر مستقیم دارد. پیشنهاد میشود با مشورت با طراح مجرب و تولید کننده معتبر، طرح متناسب با سلیقه و صد البته توان مالی خود را انتخاب نمایید. یک چاپ مختصر با کیفیت عالی و جذاب میتواند هدیه تبلیغاتی شما را درخشانتر کند.

دوختی یا پرسی مسئله مهم این است!!!

قیمت جلد مدارک بیمه نامه ثالث

همان طور که مستحضر هستید؛ انواع جلد های مدارک بیمه نامه ثالث، در دو نوع دوختی و پرسی، تولید و در بازار عرضه میشوند.

قطعا نوع دوختی این محصول تبلیغاتی، با قیمت بالاتری در بازار عرضه میشود؛ کما اینکه برخی از همکاران تولید کننده، متاسفانه با جنس نخ نامرغوب و یا دوخت درشت و کثیف، کیفیت کار را پایین آورده و قیمت یک محصول دوختی را به یک محصول پرسی، کاهش دادند و قیمت واقعی و کیفیت یک جلد دوختی را زیر سوال برده اند!

و مسلما، یک جلد مدارک بیمه ثالث پرسی را هم با کیفیت پرس نامرغوب، عرضه میکنند! یک محصول پرسی اعلا و با کیفیت، جذابیت و دوام بالایی دارد.

واقعیت این است که؛ با اعتماد به تولید کننده معتبر، میتوانید کیفیت بالا را با توجه به خلاقیت و طراحی منحصر به فرد، با قیمت متناسب با توان مالی خود ثبت سفارش نمایید.

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید