قیمت جلد شناسنامه

قیمت جلد شناسنامه بسته به نوع آن تفاوت دارد. فروش جلد شناسنامه در انواع پاسپورتی و فانتزی که برای مصارف تبلیغاتی نیز مورد استفاده قرار میگیرد، در مدلهای مختلف و با تنوع قیمت تولید و عرضه میشود.

یکی از محصولات تبلیغاتی مهم و کاربردی که میتوان از آن برای معرفی هرچه بهتر و گسترده تر کالاها و خدمات استفاده نمود، جلد شناسنامه و پاسپورت و دفترچه یادداشت سیمی میباشد که با توجه به تنوع قیمت و انواع مختلف آن، گزینه های بیشتری برای انتخاب در اختیار تبلیغ کنندگان در اختیار آنها می گذارد.

جلد شناسنامه و پاسپورت در انواع چرم پرسی، چرم دوختی، چرمی با جای کارت اعتباری و پلاستیکی دکمه دار تولید و عرضه میشود و هر کدام از آنها قیمت متفاوت و مشخصی با توجه به کیفیت و نوع آن دارا میباشد. شاید بتوان گفت یکی از ویژگیهای مهم جلد شناسنامه و پاسپورت و دفترچه یادداشت سیمی کوچک برای تبلیغات این باشد که قابلیت معرفی به عنوان کالایی تخصصی در بعضی حوزه های شغلی مانند آژانسهای مسافرتی و هواپیمایی و کاروانهای زیارتی و موارد مشابه را داشته و با توجه با ارتباط مستقیم نوع کالای تبلیغاتی با نوع فعالیت تبلیغ کنندگان، میتواند بازدهی بالایی در تبلیغات ایجاد نماید.

قیمت جلد شناسنامه

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید