قیمت جلد کارت عابر بانک با کیفیت و خودکار کیان عمده به عوامل زیادی وابسته میباشد وفروش عمده و جزیی آن هم یکی از دلایل اختلاف قیمت در یک نوع متریال و یک نوع کیفیت است.

علاوه بر تاثیر قیمت عمده و خرید تکی این محصول که گاها اختلاف قیمت قابل توجهی دارد دلایل متعدد دیگری در تعیین قیمت گذاری این محصول پر کاربرد تبلیغاتی وجود دارد.
از جمله و بارزترین شاخصه تاثیر گذار در قیمت این محصول نوع متریال استفاده شده در آن میباشد که عموما از چرم های مصنوعی استفاده میگردد و همچنین استفاده از چرم طبیعی با وجود اختلاف قیمت و هزینه های تمام شده همچنان مورد استقبال مخاطبان بوده و هست . جا کارتی ها یی از جنس فلز وحتی چوبی هم در بازار موجود میباشد.نوع چاپ وکیفیت آن هم از برجسته ترین شاخصه های تععین قیمت در این محصول به حساب می آید ونوع متریال و تعداد ورق های داخلی جلد عابر بانک دیگر شاخصه ی تعیین قیمت آن است.
گروه تولیدی تبلیغاتی زینو و خودکار کیان قرمز با استفاده از مجهز ترین امکانات تولید و چاپ و بهره گیری از متخصصان طراحی با تجربه و سابقه بیش از دو دهه بهترین و باکیفیت ترین محصول کاربردی تبلیغاتی را در اختیار مخاطبان قرار میدهد .

قیمت جلد کارت عابر بانک

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید