تفاوت جلد دسته چک چرم دوختی با انواع دیگر

تفاوت جلد دسته چک چرم دفتر عرش دوختی با انواع دیگر، در نوع دوخت و چرم مورد استفاده آن میباشد؛ در طرح و مدل زینو تفاوت قیمت و کیفیت را تجربه خواهید کرد! جلد دسته چک ارزان تبلیغاتی با برند زینو رسید!

تفاوت جلد دسته چک چرم دوختی با انواع دیگر، باعث شده است تا قیمت این محصول بالاتر از سایر محصولات تبلیغاتی این حوزه باشد؛ استفاده از چرم مصنوعی با کیفیت بسیار بالا هم توانسته نظر مخاطبان عزیز را جلب کند؛ چرم مصنوعی یونیک با قیمت بسیار مناسب و کیفیت اعلاء در صدر ثبت سفارشات جلد دسته چک میباشد.

انواع طرحها و مدلهای جلد دسته چک با برند زینو و دفتر قفل دار، به عنوان محصول تبلیغاتی با قیمت مناسب با تیراژ بالا در حال عرضه شدن است؛ بنابراین، در مجموعه زینو(جلدساز) میتوانید محصول مد نظر خود را با قیمت مناسب سفارش دهید!

تفاوت جلد دسته چک چرم دوختی با انواع دیگر

جلد دسته چک با چه نوع چرمی تولید میشود؟

انواع جلد دسته چک در مدلها و متریالهای مختلف در حال تولید و عرضه به بازار میباشد؛ یکی از انواع بسیار با کیفیت و لاکچری، جلد دسته چک چرم میباشد؛ که معمولا با ست هدیه کامل اداری و یا ست هدیه کیف و کمربند ارائه میگردد. با توجه به قیمت بالایی که دارد به عنوان محصول تمام چرم، به ندرت در تیراژ بالای صد ثبت سفارش میشود؛ و مدلهای آن در طرح و رنگبندی متنوع، بصورت دوختی با نخ سراجی و دوخت ریز و ظریف تولید و عرضه میگردد.

اما به طور گسترده و با تیراژ بسیار بالا سفارشات جلد دسته چک، انواع جلد با چرم مصنوعی میباشد؛ و در دو نوع دوختی و پرسی مورد استقبال همگان است.

چرم مصنوعی مورد استفاده در تولید جلد دسته چک های موجود در بازار، با کیفیت بالا و شکیل است و قابلیت انواع چاپ را دارد. چرم مصنوعی یونیک، چرم مصنوعی آهویی و شرانگ از معروف ترین آنها میباشد.

 

جلد دسته چک ارزان تبلیغاتی چه ویژگی هایی دارد؟

به طور معمول، یکی از مدل های بسیار پرکاربرد و با کیفیت جلد دسته چک، که قیمت مناسبی دارد؛ جلد دسته چک با چرم شرانگ و بصورت پرسی میباشد که قابلیت چاپ طلاکوب و سیلک و داغکوب را هم دارد و مطابق با هر سلیقه عرضه میشود.

جلد دسته چک شرانگ به صورت دوختی هم با کیفیت بسیار بالایی دوخته و تولید میشود، و مسلما قیمت تمام شده آن کمی بالاتر خواهد بود؛ ولی به طور کلی بسیار کمتر از انواع دیگر جلد دسته چک میباشد.

یکی از ویژگی های این جلد دسته چک، تنوع رنگبندی و چاپ جذاب آن میباشد؛ در واقع گروه تولیدی و تبلیغاتی زینو(جلدساز) با هدف رضایتمندی همه سلیقه ها با تولید و عرضه بهترین کیفیت، طرح و مدل متناسب با بودجه همگان را در دستور کار خود دارد.

تفاوت جلد دسته چک چرم دوختی با انواع دیگر

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید